ojojoj.

det har hänt mycket sen sist,
igår så var det skolavslutning och vi hade bestämt
att vi skulle grilla hemma hos julia och bada i hennes
pool och badtunna. och såklart så fick jag min mens på
morgonen så inge bada för mig. när vi var på affären
så visste vi inte vad vi skulle grilla och vädret var piss.
så ve bestämde oss för att käka tacos, det var mums :)
sen så tjockade vi massa andra saker och dom andra badade
i badtunnan mest inte i poolen den var typ isssskallll!
efter ett tag, haha typ vil elva gick vi ut i husvagnen och prata och
malin läste sagor för oss! hihi. sen vid tolv så skulle vi fira att vi hade
fått sommarlov och att det var första dagen på sommarlovet, det var
fett mysigt och vi  hade typ cider överallt. sen kröp vi in i husvagnen igen
och typ pratade och malin läste ännumera sagor. till typ halv tre, då ville alla
utom jag och becka sova, så vi satt vid datorn ett tag, tills hon somnade då snodde
jag datorn av henne och kröp ner i sängen. ja, jag sov typ jätte lite, men det var så
jävla mysigt att ligga vaken när det regnade ute och smattrade mot taket.
imorse så var jag förstvaken efter som jag typ inte sov ett piss, sen så vaknade
becka och jag följde med henne in, hon skulle på toa och vi kelade med julias
katt. när jag och becka kom tillbaka väckte vi dom andra som var trötta. vi satt och prata
tills typ kvart i elva då vi kollade bussen och den gick elva, tjockt brottom vi fick,
vi packade ihop alla våra saker, lämnade städningen åt julia som jag fick välgist dåligt
samvete över. vi kutade till bussen i klackskor alla utom rebecka för hon hade ett par vanliga skor.
vi var helt övertygade om att vi hade missat bussen, men så plötsligt från ingenstans
dök den upp, den var så oerhört vacker!
 
såklart så hade malin sin systemkamera med sig, så jag ska tigga lite bilder av
henne och lägga upp på bilddagboken :)
tack, amanda, julia, rebecka och malin för en underbar dag/kväll/natt och morgon,
älskar er<3 och detta ska göras om.

sen så vill jag bara påminna om att det snart är p&l och efter det, skåne
i tre heeeeela veckor.
nej nu ska jag sluta skriva. ha det bra :D
| |
#1 - - amanda:

bästa dagen nånsin! jag älskar er så sjukt mk<3

Upp