det närmar sig

sjuk, idag också. men imorgon ska jag gå till skolan även om jag är sjuk.
för jag ska till moa efter skolan, direkt tror jag. och jag fick bestämma mat
så det blev hasselbackspotatis och kött. mums<3   moas pappa är bäst.
jag borde ha städat idag, jag gillar inte hinderbanor. och mitt rum är
en hinderbana, haha. humoristiskt.
jag saknar både becka och amanda, har inte träffa er sen i tisdags. och jag
saknar moa också. men någon jag verkligen saknar det är nicole, shit.
jag får ont i magen när jag tänker på hur kul vi hade när jag var där. vi ska ju
till skåne i sommar, jag, pontus och mormor vi ska träffa bosse, ann-marie och
nicole där. det kommer bli nicenice, men det kommer inte bli lika som förra
året, men jag tror att vi kommer ha kul endå. eller vi ska ha kul endå.
tänk en hel vecka med massa underbart folk och massa fint väder.

snart äre p&l, verkligen snart. det närmar sig sakta men säkert.
kanske inte sakta. sen tror jag nog inte att det blir så många fler
band men det är ju mys endå:))) synd att nicole inte kan komma.
kul att ida kommer, hon sa iaf att hon skulle. och sen säkert massa annat folk som
man inte har sett på länge. och jag och vea ska ju se håkan, tsm med linda ;) <3
och kanske tim och kollar med oss. jag ska iaf stå längst fram, även om jag måste göra
det själv.

världen är ett skämt, det är kulisser alltihop

| |
Upp