-

Hejhopp!
Blir inte så mycket bloggande för min del, igår till idag hade
jag och några av mina fina vänner ath. Det var fint tycker
jag, imorse drog jag, Lina och Alexander hem till pappa.
Chill ju, efter det drog vi vidare till kupolen... Idag igen, var
där igår och i måndags. Ska även dit imorgon, måste köpa
en koftliknande sak som jag kan ha på mig på nyår.. Nyttår!?
Hur gick det till, tiden rusar iväg men själv springer jag efter
med andan i halsen. Man hinner liksom inte med, seriöst. Ett
år sen det var nyår sist, sen jag och Nicole var allmänt dryga
och flummiga.. Miss u ♥ Ja, men så är det väl. Har iallfall
kläder till nyår, som ska spenderas med huvudsakligen Amanda
och Julia.Vi vet inte heller vart vi ska vara.. Jag vet inte riktigt
vilka mer som ska med, eftersom mina vänner inte alltid är så
normala.. Plus att jag inte har nån anaing, konstigt? Nej.
Just nu sitter jag med hårfärg i håret, vet inte hur det blir. Var
en rätt ljus färg, hade den hemma liksom. Får se om jag gör
om det imorgon. Imorgon ska jag även hem till Moa på tjocka-
middag, Marcus kommer dit. Värt tycker jag faktiskt.
Men nu ska jag nog gå och hjälpa Lina att tvätta ur hennes
blekning som hon har i håret, orkar inte dra hela historien
men nej.. Hon ska inte ha blont hår.
KYSS :*


Här skulle det egentligen vara en bild
från när jag och Nicole firade nyår.
allt och lite till | |
Upp