häst?

Klockan är: 13.13
Ditt namn: Malin
Ditt födelseställe: Falun
Spelar du något instrument: nej
Ligger Skåne i Sverige: knappt, men okejdå.
Har du några danska släktingar: inte vad jag vet
Dina första tankar när du vaknar: har jag fått nått sms? :)
Är du hungrig: nej!
Vart befinner du dig just nu: i min egen lillavärld
Vart bor du: borlänge, YEAH
Är du singel: för det mesta :)

Vilket land kommer du ifrån:
sverige
Din mobiltelefon: är tyst :(
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: HAppyyyyy
Antal timmar sömn inatt: lagom?
Vem är snyggast: hm, toxy, robin eller cristofer
Vem vill du ha just nu: ALLA :D
Höger eller Vänsterhänt: höger
Sängdags: lagom
Brukar du svara på kontaktannonser: haha, varjedag.. not.
Åsikt om jultomten: häst?
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: EGON!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: inga, dom ville inte ha mig :D
Pepsi eller Coca Cola: cola? 
Mjölk i kaffet: beror på, oftast inte
Sjunger du: helldre än bra!
Har du varit kär:
mabye mabye not.
Är du kär nu: nope, skönast så :)
Den starkaste du vet: jag?
Vill du gifta dig: överskattat
Kommer du överrens med dina föräldrar: haha.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: vene
Din hårfärg och frisyr: fulfulful.
Vad har du på dig nu: jadu ;)
Favoritfärg på kläder: svart tror jag :(
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: inga? ;)
Har du rosa kamouflage-kläder: HELA JÄVLA DAN.
Tatueringar du har: nada.
Piercingar du har: nada shit.
Har du glasögon: nej
Hur ser din plånbok ut: som bex ;)
Din perfekta Pizza:
mätt! :(

Favoritårstid: sommar
Favoritmat och dryck: hähä, vene :)
Favoritämne i skolan: måste nog bli, no eller matte :(
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Gillar du när det åskar: nkan va mysigt :)

Vad köpte du senast: godis
Hur svarar du i telefonen: hallå?
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde senast till dig: lina
Sov du ensam inatt: nej, med moa och emma!
Ätit sushi den senaste månaden: NEJFÖRFAN
Blivit slagen den senaste månaden: jo
Klockan nu: 13.20
allt och lite till | |
Upp