Hål i huvudet!

Nu ska jag gå och lägga mig, försöka vända dygnet en aning. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Mamma ville att jag skulle göra något, jag kan hjälpa Per och samtidigt tjäna lite pengar men listan kan göras lång. Vi får ärligt talat se vad som händer. Ska gå och lägga mig som sagt, kommer antagligen läsa ikväll, är inte så jättetrött. Håller på med två böcker just nu, "Jag saknar dig, jag saknar dig", som jag sa förut, och "Hål i huvudet" som är en sorglig, rolig och helt underbar bok!


Suddig bild, orkar inte leta på någon annan men you get it!

/m♥
Böcker! | |
#1 - - Guevacci - Blog of Awesomeness!:

Hellu, superkul att du var med i dagens blogg men nu har jag dragit igång veckans blogg tävling :)

Du kan anmäla dig här om du vill:

http://guevacci.se/2011/august/veckans-blogg-1.html#comment



Goodluck =D

Upp