-

Dag 21 – Min hiss/diss lista




♥ Mina vänner såklart, de är bäst. Starka och fina exakt som de är. Allihopa, varenda en av er, kom ihåg att jag tycker det. Jag kommer alltid ställa upp.

♥ Stilar, alla möjliga klädstilar, musikstilar och alla möjliga olika sortes stilar.

♥ Sommaren, det är den jag längtar som mest efter just nu.

♥ Jobba, det äger skolan så jävla hårt.

 



♦ Denna kyla, jag har inget problem med vintern. Snö är fint, men det behöver inte vara -30 ute. Det är inte okej i mina ögon.

♦ Nycklar, man tappar ju bara bort dem. Lika bra att låta bli att ha dem.

♦ Lärare som aldrig kommer på sina lektioner.

♦ Att jag aldrig får veta vad jag fått på mina svenska nationella.

Me, Myself and I | |
#1 - - GUEVACCI:

Kul att du var med i dagens blogg, ny chans idag ifall du inte vann. Lycka till!

Upp