-

Det är verkligen lätt att tappa bort sig själv och att inte veta vem man är. Det har just hänt mig, jag visste inte vem jag var, ville bli eller försökte vara. Men idag har jag funderat länge, och har därmed hittat tillbaka till Malin. Nu vet jag vem jag är, och jag vet hur min personlighet är. Framförallt så vet jag vem jag vill vara, och ska försöka bli. Som en bättre människa för min egen skull, inte för någon annans skull. För egentligen, who gives a fuck om hur jag är? Okej mina vänner åså, men det är egengligen bara en person som jag är säker på att kommer följa mig hela livet och det är mig själv. Så är det, vänner kommer och vänner går, det blir många sår av vänner.. Men när dessa sår läker bildas ärr som gör en starkare, som skyddar en från ondska. Med detta säger jag godnatt och tack till alla!
/M ♥
allt och lite till | |
Upp