Du var solskenet när jag var ensam!

Ibland är det tur att jag har Håkan, Håkan Hellström. Han är bra när man är glad, ledsen eller arg. Dock så lyssnar jag inte på honom så mycket längre. Men det ska ändras, ska försöka lyssna mer för det är så underbart när jag väl gör det.
Nu ligger jag helt forever alone i min säng, och lyssnar på Håkan som sagt. Det är bra skit, bra skit. Imorgon far jag och Lina som sagt till Hofors. Ska försöka ta lite bilder, min gammelmoster bor ju vid vattnet och eftersom jag ska dit med min älskade syster kommer det bli underbart!
Har även bestämt mig för att vara hemma oftare, okej. Det kan vara förjäkligt ibland, men det är ändå så underbart. Så sjukt underbart, min familj är underbar! Speciellt min mamma och min syster som är de enda biologiska i denna knasiga familj, dock så är resten också underbar!
/m♥
allt och lite till | |
Upp