Lite saker som du kanske inte visste om mig!

  • Jag har någon form av byxmani, äger hur många par som helst, men det gillar jag. De flesta är köpta hos min mamma. 
  • Egentligen har jag ingenting emot att städa, bara det att plocka alla saker, eller veta var man ska lägga allt.
  • Jag är nog beroende av min mobil.
  • Jag är scout och har varit  det sen jag var ungefär sju år. 
  • Tycker egentligen knappt om skolan som jag går på, Soltorgsgymnasiet. Inte just för tillfället iallfall.
  • Jag älskar ljus, speciellt doftljus.
  • Jag vill ha ett köksbord. 
  • Jag har förlorat en del vänner, på grund av diverse saker. Men allt börjar kännas bättre och bättre trots att man saknar vissa.
  • Jag gillar inte att titta på film, men har lärt mig mer och mer. 
  • Desperate Housewives är den bästa serien någonsin. 
allt och lite till | |
Upp