-

 
Mitt i pluggandet började jag kolla igenom den här och shit vad jag saknar studenten. Men blir ändå glad över att kolla i den. 2014 har hittills varit ett utav de bättre åren med de bästa minnerna. Jag har hela tiden haft min underbara familj, mina underbara vänner och min underbara pojkvän. Dessutom har jag varit på Håkan Hellströms största konsert, flyttat till en av mina drömmars stad och bor inte alls långt ifrån en av mina finaste vänner nu, fast och andra sidan flyttat från en annan av mina finaste vänner, sett Kent på Kent-fest, tagit studenten, lärt känna och förhoppningsvis inlett nya vänskapsrelationer med nya människor och massa mer. Men året är inte slut än, jag har fortfarande saker att se fram emot. Håkan på bio tillexempel, bara en sån sak. Jag har massor av tid kvar på det här året att spendera med människor jag tycker om. Jag gör allt för att ta vara på det. Men ibland räcker varken tiden eller orken till. Den där fina vännen som jag nyss nämnde att jag flyttat närmare, henne har jag inte alls träffat lika mycket som jag önskat. På lördag ska jag i alla fall träffa henne, Nicole, för er som inte förstod det. 
Ja, jag mår verkligen bra, trots stress med skolan så mår jag verkligen bra. Tack för att ni står ut med mig, det är inte alltid så lätt. 
allt och lite till | |
Upp