-

Dagen har spenderats med att tvätta och packa inför imorgon. Har även varit och handlat lite maskeradprylar på Buttericks. Jag ju till Dalarna och allt vad det innebär. Blir nog mycket den här "helgen" också, blir ju en lång helg eftersom jag åker imorgon och är framme i Säter innan sju. Sen kommer jag hem på söndag. Från första början skulle jag bara hem för att gå till tandläkaren, men så kan vi inte ha det. Därför har jag planerat in att shoppa med Lina, gå på fest där jag ska klä ut mig, åka hem till min mormor. Jag ska även försöka hinna vara med mamma en stund, ja juste, det blir stickcafé också. Som mamma håller varje torsdag, har varit med en del där innan jag flyttade, så det blir kul att träffa några därifrån också. Jag ser fram emot det här, kommer dock sakna Alfons, nu har jag ju vant mig med att träffa honom nästan varje dag. Fast jag saknar dem där hemma och allt är värt för att träffa dem. 

allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Kul att du kommer !!!!😊🎉😊♥️

Upp