-

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, det är så det är ibland. Hur som helst så rullar allt på som vanligt, jag pluggar och tränar. Igår var en dag med mycket känslor, jag hade min sista dag på praktiken och där med bedömning och jag är stolt över mig själv. All positiv feedback jag fått, det är som en knuff i rätt riktning för att orka klara skolan fram till sommaren. Det var tråkigt att lämna min praktikplats då jag kommit in så bra där, det var även några jobbiga hejdå att ta, både till de boedne och till personalen. Men life goes on, och det känns som en bra början för min erfarenhet inom vården. Jag är nöjd och självförtroendet fick sig en rejäl boost. Gick ut och käkade pizza och drack lite igår, med Alfons, Fredrik och Asmita. Det var trevligt och vi åkte hem till dem och kom inte hem hit förens efter fyra någon gång. Så idag fick det bli sovmorgon och finfrukost, men Alfons sover än. 
Fick även det andra jobbet som jag var på intervju för och valde det, av olika anledningar. Jag har sagt att jag ska jobba heltid hela sommaren, så då får jag prova på hur det känns också. Det går bra nu, därför tänkte jag skriva lite på mina uppgifter och sedan dra mig iväg mot gymmet. 
allt och lite till | |
Upp