-

Hade jättekul igår när vi tränade ergonomi, alltså hur vi ska och inte ska belasta oss, hur vi ska flytta patienter i sängen och lite om arbetsmiljö. Faktiskt väldigt givande för mig. Har just skickat ett mail till min kursledare för förra kursen, den som jag har omtenta för på lördag. Får se vad hon svarar. Om hon svarar, antar att det är fler än jag som skickat mail, vilket är bra. 

Ska alldeles strax iväg på en föreläsning om stress, känns ju passande, men hoppas att den ger något, trots att jag inte ens kan sitta still utan att bli stressad över allt. Men förhoppningsvis är det över snart. Det hoppas jag verkligen, och hoppas inte heller skolan vill att jag ska kunna något om människokroppen, för det känns som att de endast vill att vi klarar tentan. Det är just det som jag kämpar för också. 
allt och lite till | |
Upp