-

Har Emma på besök, hon kom i torsdags. Vi shoppade lite igår, jag köpte en väska för 99:- och en plånbok för 49:-, kanske lägger upp bild en annan gång, orkar inte just nu. Idag och igårkväll har jag bara pluggat och skrivit tenta, stackars Emma som är här när jag har massor att göra. Men känns ändå så bra att ha henne här, även om vi bara sitter och glor i varsin telefon. Idag har vi handlat mat, vi ska käka tacos ikväll, till melodifestivalen, det blir bra. Men först måste det diskas och plockas lite. Fast känner ingen stress över det, utan försöker att ta lite helg. Tentan som jag skrev idag kändes bättre än sist, så nu hoppas jag fan att jag klarat den. Skulle verkligen vara skönt, men som vanligt när man sitter där och skriver försvinner hälften ut ur hjärnan utan anledning. Tror jag får godkänt, om inte annat så hoppas jag innerligt att jag får det. 
 
 
allt och lite till | |
Upp