-

Tränat och handlat lite småsaker. Bland annat en ny almanacka, vilket är superkul. Vet inte varför jag tycker det, men sånt har jag alltid tyckt varit kul. Köpte även en nagelfil i glas, för att det ska tydligen vara bättre för naglarna så jag hoppas det hjälper. Vill verkligen ha fina naglar, nu. Det är så tråkigt när de bara skivar sig och går av. Har även skaffat mig en nagelolja, så nu jävlar om det inte funkar.
Ska plugga lite nu, sen ska jag kolla på melodifestivalen! Jag längtar, är alltid lika töntig gällande mello, det enda som fattas nu är ju Lina, våra mellolördagar var bara bäst. Men vi får klara oss genom att skriva till varandra. Standard. 
Ska sätta igång och plugga, klockan sex kommer Alfons och Fredrik och hämtar mig så åker vi hem till Fredrik och Asmita och kollar på melodifestivalen där. De får duga istället för att vara med Lina!
 
Glad man blir av sånt här.
 
allt och lite till | |
Upp