-

Har nyss kommit hem från fotografering till e-tjänstekort, det känns skönt, ett steg närmare verkligheten. Ett steg närmare att få se hur det går till på riktigt, jag längtar tills den verksamhetsförlagda utbildningen börjar. Men, det är några veckor kvar och jag kämpar på med det som måste göras innan. Igår var jag på en föreläsning, som inte var i klass med någon annan vi har haft hithills. Den var så bra. 
Idag är jag iallfall ledig, jag ska försöka intensivplugga lite nu, så att jag kan göra det fint här hemma. Så småning om kanske det kommer upp några bilder på lägenheten, men jag orkar inte just nu. Istället tänkte jag bjuda på en bild från en superfin dag, det var några dagar sen. Det var mycket snö, men inte särskillt kallt och solen sken. Dock skulle jag hellre välja sommar. 
 
 
En egobild också, för att fira att jag ska gå på pass idag! Hoppas det går bra, är lite nervös.
 
 
allt och lite till | |
Upp