-

 
Fredagmorgon, har varit vaken i kanske en och en halvtimme redan. Ätit frukost och packat böcker och lunch. Strax efter åtta börjar jag röra mig mot skolan, för att ha hjärt- och lungräddning. Är inte så taggad, mest för att jag är trött och slut i hjärnan. Efter det så stannar jag i skolan och pluggar. För imorgon är det tenta, som jag ska spöa. Hoppas jag iallafall, men vi får se. Längtar tills den är över, vare sig jag klarar den eller inte. Vill gå vidare och klarar jag den inte så får jag fixa det under tidens gång. Det är inte mer med det, det är inte hela världen. Lite goes on, men jag måste ändå göra mitt bästa, såklart.  
Har börjat för en halvtimme sen. Vad har hänt med mig?
 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Hej Malin!
Läste just i tidningen att sjuksköterska är det yrke som säkrast ger jobb, men att utbildning efter gymnasiet är viktig. Här i Dalarna är de som går utbildningen säkra på jobb så fort de är klara. Det låter väl hoppfullt!!!!
Håller tummarna för dig idag för att du ska orka plugga och i morgon för att tentan går bra. 😊♥️😊 Mormor

#2 - - Anonym:

Hej Malin!
Läste just i tidningen att sjuksköterska är det yrke som säkrast ger jobb, men att utbildning efter gymnasiet är viktig. Här i Dalarna är de som går utbildningen säkra på jobb så fort de är klara. Det låter väl hoppfullt!!!!
Håller tummarna för dig idag för att du ska orka plugga och i morgon för att tentan går bra. 😊♥️😊 Mormor

Upp