-

Har varit hemma i Dalarna och känt att jag verkligen inte haft tid att skriva något. Men nu är jul och nyår över, och vardagen är tillbaka. Den hann ikapp, tyvärr. Önskar lite att den inte gjort det, men livet går ju vidare. 
Har haft det hur bra som helst hemma, eftersom det blev längre tid så hade jag möjlighet att spendera mer tid med alla jag tycker om. Alfons kom också upp och hälsade på, firade jul och nyår med mig. Julen firades med familj och släkt, vi åt god mat, skrattade, umgicks och öppnade en och annan julklapp. Det var verkligen en underbar julafton. Vi har även hunnit ha "kusinmiddag" hos mormor, jag och Lina hjälpte till med maten innan, nästan, alla kusiner dök upp. 
Jag har även hunnit vara med Emma ganska mycket, vilket känns skönt då vi bara träffats kort tidigare när jag hälsat på. Vi bytte också lite julklappar, samma här, är så tacksam. Både för klapparna och tiden, men mest tiden. 
På nyår var det fira all in som gällde, vi började med kycklingtacos hos Jennifer. Där spelade vi även Borlängespelet och drack lite. Sedan var det vidare mot Adam där det dracks och firades hela natten, och morgonen för den delen. Avslutade det hela med en kycklingrulle. 
 
Min resa hem till Dalarna har varit allt annat än slapp, har gjort någonting nästan varje dag. Men jag kommer sakna det massor, för jag tycker om er där hemma. Och jag saknar er mer än ni kan ana. Men nu är som sagt vardagen här igen, och jag ska snart iväg och möta Anna, vi ska plugga. Har ju en tenta som kommer snart. 
 
Lite julmat. Tänker inte lägga upp alla mina julmatsbilder, då tröttnar vi nog allihopa. 
 
 
Har även firat jul med pappa och småsyskonen, inte för att de är så små längre. De växer så det knakar. 
 
Inte charmigaste bilden, men kan stolt säga att det här nu mera är min sambo!
 
Igår gav jag mig själv en julklapp, en ny mobil. Som jag har längtat. 
allt och lite till | |
Upp