-

Godmorgon! 
Inatt fick vi sova en timme kortare, men det spelar mig ingen roll. Eftersom det bara betyder att det går mot sommaren, som för övrigt är den bästa årstiden. Dock så regnar det just nu, vilket är jättetråkigt. Sitter och dricker kaffe och har börjat plocka lite här hemma. Vi var nämligen på Ikea igår och köpte lite saker som vi behövde, en burk tll riset och ett antihalkskydd till mattan i köket och lite sånt. Självklart blev det lite annat smått och gott också. 
Senare idag ska jag iväg på praktik, börjar klockan två och slutar kvart över nio. Sen imorgon har jag skola istället för praktik. Det rullar på helt okej faktskt, har inte kommit så långt jag hade önskat med uppgifterna dock. Men det hinner jag också. 

Måste även berätta att jag var på arbetsintervju i fredags och att hon ringde senare under dagen och sa att jag fick jobbet. Känns som en jättestor lättnad. Att jag kommer ha ett jobb under sommaren. Ser fram emot det massor. Firar med en egobild. 
 
allt och lite till | |
Upp