-

Jag är mycket väl medveten om att jag är sämst på att uppdatera, men det skiter jag i. För jag har haft fullt upp, det har varit mycket i skolan och Emma kom hit i torsdags. Mötte henne vid stationen och vi åkte hit och käkade tacos för att sedan röra oss mot stan och Pub Anchor för att se Mimikry. Det var grymt, Mimikry är ett utav de band jag lyssnat på längst och det var kul med lite Dalmasar på scenen även i Stockholm, det hade dessutom gått lång tid sedan jag såg dem sist. Det var en underbar start på min 20års dag, som var i fredags, då tog vi det mest lugnt i soffan hela dagen innan jag gick till systemet, kändes som en självklarhet att göra när man fyller 20.Köpte lite smått och gott som vi drack upp innan vi åkte till Gröna Lund, där skulle vi se Hoffmaestro, vilket vi gjorde ett tag. Åkte lite åkattraktioner och spelade lite. Emilia, min kompis var med också. Ska dit igen, och åka allting om och om igen. Det var sjukt kul, dock hade det gärna kunna varit lite varmare. 
 
Nu är det måndag igen, och jag känner mig lite sjuk, men måste ändå skriva lite på min hemtenta som jag har. Ska göra klart den tills onsdag, för då åker jag mot Dalarna. 
allt och lite till | |
Upp