-

Idag var det tvättning på schemat, tvättiden är slut klockan ett och då ska jag fixa i ordning mig för att skriva på papper till nya jobbet. Jag längtar till sommaren och allt vad det innebär, även om jag kommer jobba hela sommaren kommer det ändå bli en annan sak än när man pluggar. För skolan tar aldrig slut, det finns alltid något att göra, någon inlämningsuppgift eller hemexamination. Ska bli skönt att få en paus från allt sånt, även om jag gillar att plugga. Vi alla behöver vila ibland. Senare blir det träning, styrketräning samt spinning, tror jag. Får se vad som händer.
 
På lördag har jag en salsexamination, mitt i en långhelg, inte så snällt, men det är som det är. Jag känner mig läskigt lugn inför den, vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt. Jag hoppas på bra. 
 
Som vanligt bjuder jag på en egobild. 
allt och lite till | |
Upp