-

Morgon, fredagsmorgon. Iväg till skolan om en halvtimme, det är föreläsning. Är sjukt trött just nu, inte bara sovtrött, utan less, less på att behöva gå upp, less på att passa tider. Less, less, less. Men sånt brukar gå i perioder, kan ju ha att göra med att det är mörkt hela dagarna. Har man tur är det ljust i någon timme, och sol ska vi inte ens prata om, för den är nog på semester. Hur som helst, det är bara att kämpa, snart går vi mot ljusare dagar ändå. 
Har insett att jag måste köpa mig en ordentlig ryggsäck, för att släpa dessa böcker och min dator har redan gjort så jag har fått ont i rygggen. Dock kostar det rätt mycket, så jag ska spara. Kanske kan köpa en som en julklapp till mig själv. 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Hej Malin!

Man får bli less ibland. Det brukar gå över.
Eftersom du fortfarande får julklappar av mig( och Bosse) vill vi gärna ge dig den där ryggsäcken. Jättekul när du önskar dig något! Vi går ut och tittar på den när du kommer hem. Kämpa på!!!
Lina och jag kämpade med ordklasser igår. Det var kul. Kramus😊♥️

Upp