-

Har köpt pluggodis, alldeles för mycket, och fyra energidrickor, men om jag ska komma någon vart, på en fredag, är det nog vad som krävs. Jag hoppas det iallafall, för kvällen kommer att spenderas med att plugga. Förhoppningsvis kommer jag igenom det mesta som vi gått igenom hittills, idag på föreläsningen hängde jag med på allt. Vilket känns skönt, min gulliga mormor ska ge mig en ryggsäck i julklapp, och jag är så glad. Är lyckligt lottad att ha de nära och kära som jag har, som ställer upp på olika sätt. Det ger mig ännu mer motivation att fortsätta. 
Imorgon ska jag möta Alfons i hamnen när han kommer av båten, sen åker vi till hans lägenhet för att städa. Han kommer nog må sämre än vad jag kommer. Men det som ska göras, ska göras! Ibland är livet hårt. 
 
 
 
 
allt och lite till | |
Upp