-

Trodde jag hade rätt bra koll på det vi började med i den här kursen, men icke sa Nicke. Fick idag "vägledning" om vad vi ska kunna inom cellen och nervsystemet, och jag kan ju redan nu meddela om att jag kommer vara rätt så isolerad tills den 17de januari. För det var saftigt med saker vi skulle kunna och då är det bara från första delen. Det är bara att kämpa och jag kan ju trösta mig med att det är kul iallfall, och att jag har underbara människor i klassen som jag kan samarbeta med. Vettefan hur man ska klara det här ensam? Tur att vi redan bestämt att vi ska hjälpas åt. Plus att jag är jäkligt imponerad, allt det här som jag läser om händer liksom i min kropp automatiskt. Wow. 
 
Dags för mig att hämta min andra kopp kaffe och fortsätta med nervsystemet. 
allt och lite till | |
Upp