-

På måndag kommer den här personen hit, min mamma, åh, jag längtar jättemycket. Har inte träffat henne sen sist jag var hem och att vänta enda till jul kändes lite jobbigt. Så vi bestämde att hon skulle komma hit och hälsa på. Sen går det bara två veckor och så kommer Lina. Sen åker jag hem vid jul. Shit vad skönt, dock så måste jag hålla plugget igång, både när jag får besök och när jag ska hem på "lov". Imorgon ska jag träffa Nicole, vi ska shoppa. Eller iallafall kolla på saker, ska bli trevligt. 

Just nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan göra mig klar för skola. Jag ska hämta ett intyg, som gör att jag kommer få vaccin. Inte så jättetaggad på att ta dessa, men de är bra att ha när man ska ut på VFU som jag ska snart.
 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Så kul både för dig och mamma !!!
Vad är VFU
Ha så kul med mamma! Kramar
😊♥️😊

Upp