-

Har skrivit klart och skickat in min hemexamination nu, skönt att få den ur världen. En bra sak att göra såhär på alla hjärtans dag, plugga, som alla andra dagar. Igår när jag var påväg hem från spinningen insåg jag att det skulle vara gott med en riktigt mysig fukost. Sagt och gjort, gick förbi affären och handlade lite. Så imorse avnjöt vi en mycket god, sen frukost. Och jag har fortfarande inte ens klätt på mig, går runt i myskläder och uppsatt hår. Men det är så det ska vara. Alfons är på affären och handlar lite till middagen.Vi ska laga mat tillsammans och bara vara, hade vi tänkt. Eftersom vi var på bio i torsdags, när planen egentligen var att gå idag. 
 
Pannkakor, äggröra, banan, hallon och blåbär, juice, sylt, ost, viltsalami, macka och melon. Lite kaffe också såklart. Är fortfarande mätt efter det här, mer sån här frukost åt folket. 


 
Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag!
 
 
allt och lite till | |
Upp