-

Har haft en riktigt dålig dag, som började med en stressig morgon, en kall skola, irritation över det mesta från min sida idag. Men så är det ibland, man behöver inte ha bra dagar hela tiden. Hunnit träna, men det hjälpte då inte, gick på ett pass som hetr bodystep, så svårt, och var ju irriterad sen innan så. Inte en bra dag för det, får ge det en ny chans en annan gång. På väg från gymmet ringde Nicole, det var verkligen välbehövligt, hon fick mig på bättre humör. Alltid har man ju några solstrålar, vilket är tur. För när jag kom hem brast det igen, less på disk, less på tvätt och plugg och allt bara lesslessless, vill bara lägga mig i sängen och ligga där i några dagar. Men som sagt, inget konstigt med det här, alla har en dålig dag ibland. It is a bad day, not a bad life. Kom ihåg det. Jag ska pyssla om mig själv lite med ansiktsmask medan jag väntar på att Alfons ska komma hem. Han är och hjälper sin morfar. 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Så sant det är: en dålig dag , inte ett dåligt liv

Upp