-

Godmorgon, har precis ätit frukost, nu har jag bara lite kaffe kvar. Sedan ska jag plugga lite innan jag ska åka iväg mot Södersjukhuset för att träna lite ergonomi. Hoppas det blir både kul och lärorikt, har aldrig gjort det förut så det är nog bra att öva på. Speciellt eftersom jag ska ut på en arbetsplats snart. Längtar efter det. Vill kalara den här omtentan, som driver mig till vansinne. Det är ca 70% som misslyckas varje gång den skrivs, ändå gör skolan ingenting åt det. Ingenting åt läraren, eller uppläggningen av undervisningen. Ska det verkligen vara så? Då känns det ju som att något annat är fel, men jag vet inte. Dessutom personen som rättar våra examinationer rättar inte som han stått och sagt till oss, utan helt annorlunda. Dessutom kan man få avdrag med över 2 poäng när man missar ett ord. Hade man då fått 2 poäng om man bara skrivit det ordet. Istället för allt annat? Himla kasst det där, men är väl bara att göra om och göra om och göra om. Synd bara att jag ska ha omtenta på den fösta delen nu på lördag, när Emma är här. 
 
 
allt och lite till | |
Upp