-

Nu sitter jag här med en hemtenta igen, de tidigare har ju gått bra, men måste vara försiktig så jag inte får inställningen att det löser sig. För jag måste ju ändå kämpa, annars kommer jag aldrig igenom det här. Just nu känns läget över hemtentan rätt lugnt, jag vet vad jag ska göra, vad jag ska skriva om och hur dock vet jag inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Dock började jag igår, vilket innebär att jag iallafall har en liten start. Bara jag kommer igång så flyter det nog på.
Har lite annat i skolan också, bland annat en samtalsträning, den är gjort. Fem minuters inspelning när jag pratar, den är gjord. Kanske inte bra, men iallfall så är det gjord. Det ska såklart uppföljas och måste lyssnas på. Fyfan. Positivt när det är klart. 
 
Gick bra på mitt första pass och Indoor Walking, det var kul men så sjukt jobbigt. Det är dock ett bra pass, då man kan välja själv hur jobbigt det ska bli. Idag ska jag på Zumba, spännande. Kommer se ut som en knäppis. 
 
allt och lite till | |
Upp