-

Dagen har gått ut på att hjälpa mamma.
Jag ska ta en paus med bloggandet återkommer kanske vecka 10.
Puss, jag kommer sakna att kunna skriva av mig. Men det får vara som det är, kanske kommer jag inse att jag klarar mig utmärkt utan blogg och lägger ner helt. Vem vet? Kanske blir det ett inlägg om året, ett i månaden, ett i veckan, ett om dagen? Vem vet, den som lever får se som man brukar säga.
Jag drar iallfall till Nicole på onsdag, och jag längtar. Hela min kropp & själ längtar efter den tjejen. Min favorit!♥

Vi hörs (kanske)!
allt och lite till | |
#1 - - Mia:

Hoppas du får ett riktigt skönt lov Malin, och att du återkommer med din blogg ibland i alla fall. Jag är väl inte din flitigaste läsare, men det är kul att kunna "träffa dig" lite på nätet ibland när det blir långt mellan träffarna på riktigt. Njut av att vara ledig, det har du verkligen förtjänat, du är så flitig jämt! Kram till dig!

Upp