Håkan Hellström & Popaganda!

Kom hem för någon timme sedan, jag och Lina har varit i Stockholm på en festival som heter Popaganda. Vi var där som funkisar, fick göra diverse saker. Men höjdpunkten och den egentliga meningen att vi sökte som funktionärer där var att vi ville se Håkan Hellström. Med den turen vi hade så jobbade vi inte när han spelade, så vi fick stå där och se honom, än en gång. Det var så vackert och magiskt, sådär som bara Håkan kan få det. Jag skrek kanske lite väl mycket, tycker iallafall min röst just nu. Vi sov i bilen, åt massa snabbmat, laddade mobilerna på konstiga ställen och pratade med en del skumma människor. Men vi har iallafall haft en toppenhelg, imorgon är det skola igen. Så nu är det dags för mig att ta fram matteboken och göra några tal.Finaste Håkan. Kunde inte ta några biler, min mobil var död.
allt och lite till | |
Upp