-

Har varit hemma i Dalarna, åkte dit i onsdags och umgicks med Emma. Var med henne i skolan och lite sånt, fick även presenter, en teddyfilt i jättefin grå färg, ett par fluffiga sockor samt teskedar. Då vi ej har några teskedar så psassade Emma på att förse oss med det. Underbara vän!
Spenderade mycket tid i Arkhyttan, det var lagerrensning och massor med människor. Umgicks med familjen och Alfons, vi gick även ut på restaurang för att fira mig. Fick en väska, en lampa och pengar. Väskan har mamma sytt själv och jag är jättenöjd. Lampan får ni se senare, när jag fått upp den. Har knappt packat upp någonting, för vi kom hem sent igår.
Sen var det kalas med släkten som gällde, det var hur roligt som helst. Jag, Alfons och Lina handlade och gjorde pannacotta och mormor och Bosse hade bakat en massor. Jag är verkligen nöjd, det gick bra, förutom att det blev lite stressigt, men när allt var klart hann vi slappna av lite innan gästerna kom. Vi fikade, pratade och hade trevligt. Fick presenter och jag är hur nöjd som helst med. En sodastream med tillbehör, pengar, presentkort till ett par skor, choklad, trisslott med vinst, ett underlägg som ser ut som en uggla. Tror jag fick med allt där, men det vet jag inte. 
Av Lina och Emil fick jag en selfiestick, och det är så kul. Är kanske lite fjantig, men gud vad roligt.
 
 
allt och lite till | |
Upp