-

Har gått två veckor sedan jag skrev något sist, har hunnit hända en hel del. Har varit på praktiken som vanligt, går nu mera med sjuksköterskan istället för undersköterskan. Det är kul och två helt olika perspektiv på allting. Mamma och Lina har varit här, vi gjorde inte så mycket, gick runt på stan, åt lite mat och bara umgicks. 
 
Lina och mamma hade med sig en matta till hallen, det är min underbara mormor som vävt den. Helt fantastisk och den passar jättebra och det blir inte att se lika tomt ut. 
Har självklart spenderat tid med den här knasbollen, jag är rätt knasig jag också. 

Varit ute på långpromenad när det var så fint väder, nu är det mycket sämre och kallt också för den delen.
Sen har Alfons köpt en smoothiemixer, så nu har jag köpt massa frukt och provat. Vi får väl se hur länge den är poppis. 
allt och lite till | |
Upp