-

Nu har den nya kursen dragit igång på riktigt, och jag tycker att den verkar lite rörig. Det är många uppgifter samtidigt även om de inte är några stora så blir det jobbigt för hjärnan att hålla reda på alla. Fick en hemexamination på mailen igår, så nu sitter jag och försöker hitta material till den, om jag ändå kunde komma igång och få någonting gjort i tid. Hinner iallafall lägga upp och planera lite idag, då jag inte har någon schemalagd skoltid. Känns iallafall skönt att jag är klar med allting, att inte ha några rester som tynger mig. Är stolt över mig själv, på riktigt, och dessutom imponerad över att jag klarat mig så bra på utbildningen som jag har. Kanske är ett utav de tecken som bevisar att jag valt rätt. Trots att skolan rullar på längtar jag ändå till sommaren, då det är varmt och man jobbar när man jobbar och är ledig när man är ledig.
allt och lite till | |
Upp