-

Idag är min sista dag här i Dalarna. Som vanligt har jag hunnit med tusen saker, varit med Emma och hälsat på i min gamla gymnasieskolan, kul att träffa några gamla lärare. Även fast jag inte hann med att träffa alla. Sen har  jag också haft en jättefin valborg som firats i Säter. Det var jätteroligt. Massor med skratt, tog i princip inga bilder, för det hade jag för kul för att göra. 
 
Självklart blev det en pizza dagen efter, även om jag inte var bakis så är det så som det ska vara. 
 
Igår var jag och Lina på äventyr, vi åkte till Rättvik och gick på Rättviks marknad. Jag köpte två tandborstar, en tandkräm och 15 par strumpor. Dessutom tror jag vi smakade nästan alla korvar och salamisar som fanns på marknaden, precis som det ska vara. Idag blir det lunch hos mormor innan hemfärd till min saknade pojkvän. Jag har dock inte hunnit göra allt jag ville, hade gärna haft tid att träffa pappa. Men det tar vi nästa gång jag är hemma i Dalarna. 
allt och lite till | |
Upp