Smile, bitch!

Sitter i skolan, försöker att tycka om att vara här, funkar helt okej, jag försöker se det positiva i det hela, inte alltid min starka sida. Men när jag försöker och har stöd, brukar det gå lite enklare. Har lunch nu, vi har redan ätit och eftersom vi inte börjar för ens prick så hinner jag jobba lite med uppgifterna som vi fått i digitalt skapande. Ligger lite efter men är snart i fas igen!

Imorgon och på fredag går jag inte hela dagar i skolan, imorgon har jag bara yrkesinformations dag och på fredag har jag bara ett prov på morgonen. Så skönt då jag måste packa och tvätta lite innan jag far ner till Stockholm. Det ska bli så skönt att få komma iväg och umgås med människor som man gillar men inte kan träffa så ofta som man egentligen skulle vilja.

Nu måste jag fortsätta med min uppgift!
allt och lite till | |
Upp