-

Helgen har ägnats åt att flytta, det gick rätt fort, tog inte ens hela gårdagen, så resten av dagen ägnades åt att packa upp och flytta i ordning. I lördags städade jag och Alfons i lägenheten. Så nu är alla hans saker här, och delar av mina. Lite rörigt, men vi har sovit första natten här, i soffan, det var trångt och inte jöttebekvämt. Men idag kom Alfons nya säng, så inatt ska vi nog sova som kungar. 
Igår var jag även hem till Nicoles farmor och åt smörgåstårta, det var jättemysigt och gott. Kul att se dem. 
Just nu sitter jag och pluggar, senare ska jag iväg och köpa en bok som jag behöver i skolan och så ska jag och Alfons handla lite mat. 
En del saker har krånglat, och det är väl typsikt. Låset krånglar, internet krånglar. Men det har också läst sig snart skulle jag tro. 
Måste fortsätta plugga! 
allt och lite till | |
Upp