-

Är kattvakt och pluggar, det är ungefär det jag gjort sen i torsdags. Även varit i krig med comviq, samt kollat på musikhjälpen. Comviq har fortfarande inte fixat mitt problem, och jag har blivit illa behandlad. Då jag ringde ett samtal till dem och han jag pratade med "fixade" allt. Sen när jag skrev till en annan på Comviq säger han att mitt smatal inte ens är noterat. Galen, tänker byta från Comviq, men först ska någon högre uppsatt därifrån ringa till mig. Har iallafall skänkt pengar till musikhjälpen på annat sätt! 
Snart ska jag åka till Skarpnäck och hämta lite kläder, sen fortsätta plugga. Ikväll kommer Lina också! Hon skulle egentligen komma imorgon, men ändrade planer. Wiho! 
allt och lite till | |
#1 - - Rebecca Fransson,Comviq:

Hej Malin,

Vi ber om ursäkt för att du känner dig illa behandlad! Om du skickar ett mail till mig med ditt mobilnummer samt information om ärendet så ska jag självklart hjälpa dig!

Med vänliga hälsningar,
Rebecca Fransson, Comviq
[email protected]

Upp