-

Där kom hemtentat och tentaångesten kom samtidigt som ett brev på posten. Det verkar svårare än jag trodde, men jag ska börja redan idag. Försöka skriva så mycket som möjligt. Den kanske inte är så svår egentligen, men det är mycket att läsa igenom, en jättelång fallbeskrivning och sen sex stycken frågor. Om jag blir underkänd på den här tentan så får jag en helt ny tenta, jag kommer alltså inte ha möjlighet att komplettera den här. Jaja, jag får kämpa på och göra mitt bästa. 
 
Det har tydligen snöat också, kollade ut genom fönstret och det är vitt på backen. Vill inte ha snö och kallt, jag vill ha sommar och värme. Men nu är det bara att stå ut i några månader. 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Kämpa på gumman! Belöningen kommer. Kramar😊♥️😊

#2 - - Anonym:

Ja kämpa på. Jag tror du gör ditt bästa. Igår vävde Bosse och jag 2 dm på min nya matta. Jättekul. 😊♥️😊

Upp