-

Tillbaka i Stockholm efter några dagar i Dalarna. Har verkligen hunnit med mycket, och det har varit jättekul. 
 
Klätt ut mig till mimare och festat med kompisar. Sminket blev lite kladdigt efter bara en kort stund. 
 
 Käkat pizza med familjen.
Sett Annabelle med Lina, det var skitläskigt, tror dock inte jag hade varit lika rädd om jag hade sett den hemma. 
 Ätit hos mormor med Lina och Bosse. Megagott och jättetrevligt att träffas och bara prata.
Spenderade mest tid med den här muppen, vi har gjort en massa, pluggat och stickat och kollat på tv och bara varit.
Avslutar med en obligatorisk kattbild.
 
Efter den här underbara helgen, är jag ändå glad att komma tillbaka till vardagen, tillbaka till Alfons. Som jag saknat honom. Och imorgon är det skola igen. Blir nog bra. 
allt och lite till | |
Upp