Har fått reda på att jag fått godkänt på en upgift som jag skickat in. Är lika glad den här gången som förra. Nu hoppas jag bara att tentan är godkänd, då är de första kurserna helt klara. Nu har jag och Lina precis ätit fisk och potatis. Lät inte så kul, men det var gott, vi tog vanlig alaska pollock och la i en form, hällde på grädde som vi blandat med lök, dill och citronpeppar, in i ugnen och sen på med lite ost. 
Imorgon åker Lina hem, känns jättetråkigt om jag får säga det själv. Åker nog till Alfons efter jag lämnat henne vid tåget, vi får se, kommer behöva gå upp tidigt på onsdagen, men det kanske det kan vara värt. 
allt och lite till | |
#1 - - Anonym:

Så kul att uppgifterna gick vägen. Du är duktig, vet du det? Roligt att Lina kunde hälsa på dig och det är klart att du saknar henne nä hon åker hem, men ni får snart träffas igen. Kommer du hem till Pontus födelsedag?
Håller tummarna för di tenta. Kramar 😊♥️😊

Upp