-

Det här är i princip det enda jag behövde till mitt experiment, plus en sked och ett matskedsmått samt en micro. Började med att blanda en matsked gelatinpulver med en och en halv matsked mjölk, rör om, in i micron i ca 15 sekunder. Dock beror det på hur bra micron är, för jag tyckte mitt blev för varmt. Detta kladdas då i ansiket för att dra ut pormaskar. Fungerar ungefär som en sån där svart ansiktsmask. 
Hade det alltså på näsan, i pannan och på hakan för det är där jag tycker jag behöver få bort lite pormaskar. Är man rädd om sin ansiktsbehåring bör man inte kleta detta där, låt alltså bli att kleta i ögonbrynen, jag råkade såklart spilla där. Och kladda lite överallt, för kladdigt var det verkligen. Låt sitta i typ 20 minuter, och dra sedan bort. Det försvinner en hel del, men man kan inte räkna med att alla pormaskar ska försvinna. Måste nog prova några gånger, har tagit en förebild, men skulle inte hjälpa att lägga upp före och efter då det inte syns skillnad än, ska som sagt prova fler gånger. 
allt och lite till | |
Upp