-

Måndag igen, CSN har kommit, skönt med lite pengar. Kursintroduktion idag, för det är ny kurs idag. Och inte nog med ny kurs, även ny termin. Jag har gått en termin på högskolan. Det är så skönt att vara klar med den, kanske måste omtenta, men ändå, den är nästintill klar. Det är så skönt att det går framåt, jag tycker det är jobbigt och vi ska byta grupper, så nya grupper idag, känns lite läskigt också. Men jag skulle tro att det går bra, även om jag kommer att sakna arbeta med de andra som jag varit i samma grupp som förut. 
För några år sen trodde jag nog aldrig att jag 2015 skulle börja min andra termin på någon högskola. Jag var så less på skolan, och det är jag ibland nu också, men jag är så glad att jag tog möjligheten. Dels att våga flytta, bort från min säkerhet men också för att jag vågade börja plugga. Så skönt. Känns som att jag kommer någon vart. 
 
 
allt och lite till | |
Upp