-

Ledig idag, eller ska ägna dagen till studier, känns rätt skönt. Blir en långhelg med andra ord, dock så somnade jag runt åtta igår, för jag blir så trött i både kropp och hjärna av praktiken. Det är väl så i början, det medförde att jag vaknade runt kvart i sju imorse, men tvingade mig själv att sova några timmar till. 
Idag ska jag försöka plugga, men vet inte riktigt vad eller hur, sen ska jag träna och fixa här hemma. Alfons är också hemma, han har någon infektion i någon led, vilket gör att han har skitont, såklart. Han sover iallafall som en stock! 
 
Igår på lunchen tog vi en promenad med en som jobbars hundar, det var jätteskönt väder och framförallt skönt med frisk luft. 
 
När jag kom hem lagade jag supergod mat, färsk broccoli, färsk pasta ett paket kostade bara 3:-, tre kronor, det är nästan gratis, bacon och creme fraiche-sås. 
 
allt och lite till | |
Upp